need to find the answers to my questions..

Har nu kommit hem från stan och Prolympia nu! Saknat det stället lite grann faktiskt, speciellt nu när man har så mycket i skolan. Jag och Malin öppnade luckan och klättrade ner för att se vad som faktiskt var där nere efter att vi hade spenderat sista halvåret i 9:an vid den där jävla luckan!! Tog med mig skruvmejslar så vi fick upp den och min enda kommentar är: Gaskammare, Andra världskriget!!! :O gammalt duscha rum typ, med speglar, "tvål-hållare" och gamla vattenledningar till duschar. Fick lite kalla kårar faktiskt (A) en del av mysteriet är löst nu iaf, men det finns fortfarande några frågetecken i luften.
.
Sitter nu med spotify på högst volym och försöker kolla om jag kan skriva en novell utifrån en låt. bara för att få någon sorts inspiration men mitt huvud är 100% tomt på idéer :( får ta och plugga NK ist så man får något gjort iaf


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0