so soon, but so far into the future..

Sitter framför datorn och försöker skriva svenska novellen som ska in imorrn... jag har skrivit 1 stycke av kanske 3 sidor :/ kan inte fantasin bara börja flöda genom mitt huvud?! :O funderar på att ta mig an spanska läsningen så länge, men vi får se om kroppen säger emot eller inte.
.
Dagens lista:
- Novell skrivning
- Spanska läsning
- Spanska frågor till texten
- Träning
- kanske ta en titt på historian och få en start på den någon gång
.
Kan även säga att Turkiet resan har blivit flyttad till 15 maj ist för 9 juni... men detta betyder att jag hinner få in de mesta jag missat innan jag går ut 1:an så man inte behöver sitta på uppsamlingsdagen i augusti och skriva dom. så här ser nu schemat för resandet ut:
6-8 maj, Göteborg med laget och se SM-finalen
15-22 maj, Turkiet med mamma, Bibbi och Emma :D
28 maj-7 juni, Frankrike med underbara ledarskolan :)
.
beger mig någonstans i stort sätt 5 helger i rad nästan!!! + kommer vara galet brun innan Frankrike redan :D:D:D Måste nästan börja skaffa grund brännan när som helst nu då! annars kan det sluta.. ljusare ;) hehe
->
->
En superglad Sandra :D


Kommentarer
Lina

sv: nee de är klart:O träffade ju massa nya människor iaf (A)

2011-03-27 @ 17:05:18
URL: http://linanordenstedt..blogg.se/
Lina

haha eller hur... Det hade inte varit så jättekul att se på såhär dagen efter (A)

2011-03-27 @ 19:28:32
URL: http://linanordenstedt..blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0