sometimes things can't be perfect

Hemma från kvällens träningen som gick åt helvete faktiskt... vill bara lämna det bakom mig och ta nya tag imorrn då det blir att gymma efter första lektionen då jag har mitt 5 timmars hål sedan blir hem, duscha och packa för att va hos pappa i helgen och vi får se om man kanske ska till vännäs imorrn kväll och se på en hockey match :) måste bara få tag på Alice först :p
.
Nu blire ett avsnitt DH sedan sängen för en tidig kväll. kanske drar med mig Alice till Överboda om hon känner för det men vi får väl se vad som händer. Slutar 4 imorrn för att vi måste vara på den onödiga engelska lektionen som det typ inte händer något på så... aja, nu ska jag dra mig mot sängen så vi hörs imorrn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0