Tjenixen på er alla där ute i världen :D

Tjoohejsan på er :) duschat efter säsongens näst sista träningen!! buhu, men det drar igång med sommar träning när man kommer hem från Turkiet så man blir sysslolös under bara en kort period.
.
det blir gym på hålet imorrn, måste ju fixa det sista inför beach 2011 ;) + ska hem och packa för att ta bussen till Överboda vid 4, om man hinner med den så klart. Pappa ska jobba övertid så jag ska ha middagen färdig till när han kommer hem och jag ska göra något av en skinkstek... har googlat på en massa recept nu och det slutade med "skinkstek i svampsås" med klyftpotatis :D Ni får följa mig imorrn på mitt middagsuppdrag, det blir bilder och kanske en och annan fail (A)
.
Det blir att sura lite över att Luleå inte vann över Skellefteå nu, men sånt är livet. Färjestad tar hem vinsten mot Skellefteå i finalen så det är lugnt ändå ;) Nu väntar en film snutt och sedan en mysig dejt med kuddarna mina<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0