to tired to care what you do with your life

Snart är det äntligen här, mitt liv får åter mening och jag kan andas igen. Det har varit 2 veckor sedan det känslan funnits i mig och jag har inte precis saknat den. Jag försöker kämpa mot men vet inte vad jag ska göra för att slippa detta, självklart har jag förslag men det blir som aldrig av och nu är jag åter här och orkar snart inte mer. Bara 30 min kvar tills känslan släpper, bara 30 min kvar till lunch...!
.
kommentar av Jessica är: asssss roliiigt :D
.
Har nyss diskuterat några frågor kring islam och från både Koranens perspektiv och vårat perspektiv som icke troende. Men nu ska jag slita mig från min religiösa sida och bli lite mer som mig själv igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0