You look great! ;)

Har haft fullt upp hela dagen. Gick upp 8 för att åka till farmor och farfar för att hämta skidor till idrotten i veckan...
dessa snyggingar blire att stolt åka skidor i på tisdags i veckan och nästa vecka!! :O
.
Resten av tiden där spenderade jag vid pianot och sjöng lite sånger medans farmor vattnade blommorna, fast hon dröjde kvar en stund märkte jag efter ett tag när hon hade stått bakom i kanske 5 minuter (A) Sedan kl 2 bar det av mot Överboda och hämta väskorna och sedan snabbt till stan för ledarskola kl 3. Snackade Andakt och fick planera egna. Svårare än vad man tror faktiskt, hittar man det rätta ämnet är det enkelt. Annars är man körd. Självklart var det fika och mat som gällde oxå + gudstjänst i slutet till 7
.
Sedan var det att skynda sig hem och byta om för att dra på träningen 8-9.
.
Mitt rum är även 100% städat efter mammas insats i fredags (A) sprang in och hämtade laddaren och så ser jag mamma städa mitt rum. fick veta nu att det tog 3 timmar att ta sig igenom allt :] ska försöka hålla det någorlunda städa framöver, lovar :)
.
Nu ska jag hoppa i duschen sedan se ett avsnitt DH och kojsa, godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0