to get what you want is to take the risk.. right?

bloggen låg hemskt nog nere igår :( kunde inte ta mig in och skriva något inlägg... Men nu är jag tillbaka!! :D hah, eller jag är fortfarande sjuk men ändå :) Första feber-fria-dagen idag så det är skola som gäller imorrn, fast det är ändå bara en lektion så det är ganska lugnt och jag lär klara av den dagen vilket jag inte hade gjort idag. säger bara 8.30-16.00, sen lunch och jobbiga ämnen!! inte alls OK så man skippade det idag.
.
Nu är även färgen och penslar köpta så imorrn när jag kommer till pappa så är det dags att måla texten klart :D Äntligen!! bilder kommer upp i helgen dåra!! :D
.
Vill även ut och fota men alla är typ borta eftersom lovet börjar... vill även ta en massa nya profil bilder och sånt på mig så man har lixom ;) hehe (A)


Kommentarer
linny

jag är hemma hela lovet om du vill bli fotad:]

2011-03-03 @ 23:10:40
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0