new and improved me

nu är jag tillbaka, frisk och kry!! :D kom nyss hem från en runda på stan med Malin och Linnea <3 mycket trevlig dag än så länge iaf. ikväll blire nog att ta det lugnt och plugga... ja, jag vet! loven är inte till för att plugga men när man varit sjuk i en vecka har man missat en hel del skola = plugg :(
.
Men nu tillbaka till dagens roligheter!!! fick med mig två plagg och en mini mascara.. sved i plånboken men ska även jobba lite i veckan så man får ihop lite extra att dra till med om det skulle behövas
mörkblåa chinos från HM, 199:-
blir perfekta till sommaren!

t-shirt från Gina, 99:-

fast i mini format, 10:-
.
Nu räcker det med shopping för ett tag... tror jag :p
.
Pratade med mamma nu om allt resande som sker 28 maj - 7 juni (Frankrike), 8 juni - 15 juni (Turkiet). Frankrike resan är satt och ska fixa allt till Turiket resan senast nästa vecka!! :D:D:D ganska taggad att vara galet brun när sommaren nyss börjat här uppe i norr ;) hehe, tänk er bara en underbar sandstrand och en vacker solnedgång..
..... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0