When dreams come to life, all you can do is smile :D

Min kommentar för dagen: Man ska vara glad :D för det är jag :D
.
tog en paus i pluggandet och tog mig en titt på en massa bloggare och kompisars semesterbilder och kan säga att jag inte precis blev lite taggad på att dra iväg och va borta typ halva maj!! Skönt att va brun och fin inför avslutningen och den underbara sommaren:D Hoppas bara att Emma får ledigt annars så blire att skjuta upp det ännu en gång :( orkar verkligen inte det en gång till! det har fan gått 4 år nu sedan vi bestämde oss första gången för att fara och nu ska vi banne mig ÅKA!!! (A) hehe, men tänk er att ni är fint gyllenbruna på en sandstrand liggandes på en solstol och njuta av livet i en vecka än att behöva stanna i Umeå där vinter återkommer så fort man blir lycklig av att våren äntligen är här men jag antar att moder jord gillar att retas lite för mycket :(
.
Kan hälsa att köra en dag utan smink kändes galet skönt, dock lite ofräsch i håret eftersom jag inte orkade fixa det utan det fick sitta i en boll på skallen hela dagen ;p
.
Älskar även att mamma får hem en massa godis som inte går att köpa i affärer, de är nya eller speciella om jag säger så och ganska goda faktiskt (A) så ni förstår mig när jag börjar gilla mammas jobbar kompis man lite mer för varje vecka som gång ;)
Vill ha tillbaka mitt långa hår!!! ska fan låta det växa nu och kanske tom. sätta in en förlängning (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0