Don't you get that it breaks my heart?

Galen och underbar kväll med Emelie och en massa igår, brännboll is the shit!! hahah, ska dock hålla mig till brännarplattan;) Tackar så mycket för en trevlig kväll allihopa!
.
Dagen har spenderats att kolla på bilar på Ersboda och stan för att köpa 22-års present till min kära kusin Anna som fyller år på tisdag men vi ska fira hon, farmor och Olof imorrn då farmor fyller år när jag inte är hemma nästa vecka. Träffade iaf en hel hög med människor man kände på stan, mycket trevligt att säga hejdå till lite fler personer såhär dagen innan man åker.
.
Ikväll blire bio med några från igår och packa ner resterande grejor för imorrn har jag inte så mycket tid till sånt när jag får ganska tidigt imorrn bitti och kommer hem vid 7 och ska fara strax efter det så det mesta ska göras typ nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0