helgen börjar tidigt :D

Har packat det mesta nu tror jag, det är lite kläder som är på tork fortfarande och sminket som man ska ha imorrn ungefär. Kan säga att foot-scrub saken jag körde med var asbra!! mina fötter är sjukt lena nu alltså:D:D:D hah, nog om fötter så kan jag stolt säga att jag nästan skrivit klart historian! bara sista delen kvar, dags att börja pricka av MVG kriterierna så har man kirrat sitt MVG som kursbetyg;) Kommer inte dra med mig datorn i helgen för det väger för mkt för att ens kunna ha med mig så mkt mer som jag vill ha.
.
Aja, nu ska jag kolla listan över något annat så jag inte glömmer nått sedan ska jag göra bort så mycket skolarbete som möjligt så man slipper stressa sönder mellan resorna... skriver imorrn innan jag åker!
.
Puss o Kram och ha det bra om jag inte hinner med ett inlägg imorrn bitti:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0