I need for you to be there when I get back..<3

Stolt över lilla Erik som kom på en 3:dje plats när jag inte precis trodde att det skulle gå bra men nu känns det bra att dra till Turkiet och kunna va lite stolt;) kl 11 bär det av till skogen för att fira lite folk så det blir nog en del tårta och en massa glädje!:D
.
Mamma va snäll och gav mig spotify premium så nu blire skön musik hela resan och tiden man ligger vid poolen och blir brun;) guuuud så skönt att slippa kylan som börjat komma tillbaka till Umeå nu, körde hem från sf i regn så... JUSTE!! film va bra faktiskt, diggar musiken och bilarna!!!! (a) hah, känner mig taskig när jag har så roligt och sötisen är sjuk :( aja, krya på dig är min hälsning och bli frisk så man får träffa dig under rese-uppehållet;)
.
GODNATT!! vi hörs imorrn på flygplatsen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0