one door closes and another door opens

Hemma i kära Umeå efter en händelserik helg i skogen! Fredag var som sagt min chill dag med lite fotografering och sång typ medans lördag var fullt upp med en MC tur till farmor o farfar och stugan och speeda tbx till Överboda för att duscha och fixa med innan man skulle dra iväg till Vännäs för en underbar kväll!!! Tack så jävla mycket alla som gjorde den bra:D<3 Har nu kommit hem från ledarexaminationen som var jätterolig faktiskt. mycket skratt och andra trevligheter som ett ointränat drama där jag spela GUD! hahah, bara kul. aja, nu ska jag försöka få lite ordning på rummet och sedan mysa ner mig i sängen och försöka göra lite plugg kanske om man har tur att orka sig på de(A)


Kommentarer
elin

s: hehe precis, men vad jag vet så skötte du dig snyggt så du kan vara lugn! ;) och tack för kvällen!

2011-05-02 @ 16:37:01
URL: http://elinsignarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0