seasons change and you grow a little older

Var en ispinne efter min 1timmes moppekörning hem från Vännäs klockan 10 igår kväll. Mycket trevlig kväll faktiskt och kan säga att jag somna nog med ett leende på läpparna :) Känns ganska bra oxå att jag gjort bort religionsprovet, gick bättre än jag trodde och får kanske G om man har lite tur och skrev rätt ändå:P sitter på spanska lektionen nu och hade tänkt skriva historia men ist sitter jag här och klagar på att jag har så mkt att göra men gör ändå inget av dem (A)
.
Kvällen består av:
Historia skrivning x2
Matte skrivning
Packning
TAGGA!!!
.
Imorrn 07.50 ska man befinna sig på Umeås flygplats för att bege sig till GÖTEBORG!! Fredagen är uppbokad på Liseberg;)
.
Nu ska jag försöka göra nån nytta, vi hörs ikv när jag väl får nån lucka:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0