the tears that falls when you leave for the week<3

har packat 27/47 grejor på packlistan redan :) resterande e kläder som man inte vill ha skrynkliga och sista minuten grejor. Känns sjukt härligt att redan kommit igång så man inte behöver stressa och glömma något.
.
Dagens to do lista:
- Pengar ska växlas
- Sola solarium för grund brännan
- Städa rummet
- plugga
- Möte inför Frankrike
.
som tur e så slutar man halv 2 så man kommer kanske hinna med i stort sätt allt. Kanske hinner med något nu oxå för så skillad som jag är så vaknade jag 1timme före väckarklockan skulle ringa och det insåg jag inte förrän typ 10 minuter sedan så jag är pigg och har 2 timmar på mig att bli klar ist för 1,2 timmar (a) men nu ska jag försöka få något gjort


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0