15 hours to take-off..

Packar för fullt nu och kör musik på hög volym. vet inte riktigt vad jag ska packa :/ får inte ha med så mkt eftersom man lär shoppa en del och måste ha ganska mkt plats kvar i väskan när man ska hem. Dessutom en max vikt på 20kg totalt på handbagage och resväskan!! bara att bestämma nu vad man ska ha vilken dag alltså! Lär komma hem med dubbelt så mkt kläder som jag kommer med(a) Lär gå lös i affärerna, så alla göteborgare får akta sig.
.
Nu är även sommarjobbet accepterat, hade nästan glömt att säga ja till platsen så xD Men nu är det gjort så man kan andas ut.. tills jag nu kom på att jag har en jävla massa texter att skriva klart innan jag åker. aja, nu måste jag ta tag i lite grejor.
.
Juste, sitter med en foot-scrub grej på fötterna och några sjukt sköna sockar på det som ska få den att värka bättre, det är iaf skönt och nu luktar min fötter jordgubbar;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0