I work hard and I party harder

Har suttit och dödat mig hela kvällen från klockan 18.00 till nu med jävla Kemi helvete!! är jävligt stolt över mig själv men tur att jag har tid på mig att plugga imorrn innan provet ska skrivas 16.05... ååh, sedan plugga till svenska prov nästa vecka. Fast det kan jag chilla med till efter helgen så jag kan njuta av helgens roligheter!:)
.
Nu ska jag ta på mig min stora sköna t-shirt och slänga mig i sängen och somna in!! Det härligaste som finns när man suttit i köket på en inte så skön stol i 4 timmar och pluggat stenhårt att man glömt bort att svara på sms... har som i min egna lilla kemi värld där jag blev yr av allt! Förtjänad sömn NU!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0