Lost in a million words I don't recognize...

en update efter helgens roliga lagfest och farsdag. Lagfesten ska lätt göras om!! så jävla kul hade vi, skulle inte säga nej till om extra omgång iaf;) har inga bilder eller sånt för mon mobil dog och låg på laddning halva kvällen... Åkte iaf hem vid 1 då resten började dra sig åt andra håll oxå. Söndagen bjöd på att träffa kusinerna som man inte sett på ett tag och go fika med farmor och farfar. Spenderade en stund ute i kyla för att stödja ena kusinen (Johan) att städa badtunnan för att han ska ha över några vänner till helgen tror jag. Så jag och Anna (min andra kusin) stod och kollade på till vi gav upp och gick in i värmen;)
.
Gårdagen och idag har spenderats i min säng! hela dagen! Ont i magen och mår illa... älska att missa skola igen! nej tack:( har prov i slutet av veckan i svenska oxå som jag ska orka plugga på och det är sånt som är så jobbigt då man är sjuk:(
.
Aja, nu ska jag kolla igenom kylskåpet och må illa av lukten innan jag inser att jag ändå inte kommer vilja käka något. Vilket kommer göra att mamma blir sur på mig och tvingar mig äta något ändå.. så jag har egentligen inte något val


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0