where to go when time stands still

ligger sjuk i en hel vecka.. vaknar kring 1- halv 2, så kul att gå upp 7 på måndag för skola efter en sådan vecka! aja, mamma och brorsan for till IKEA imorse och lämnade mig helt själv i min sjukhet;) hah, ne men de är påväg hem nu antar jag så man är inte själv hela dagen iaf.
.
Grannen spelar musik som vanligt på högsta volymen. har stått ut med himlen runt hörnet i en timme nu... älska att jag har mitt rum mot hennes kök där hon har några högtalare. Det är så jag har levt i en vecka nu ungefär. Hoppas det går bra för min fina flickor som är i malmberget och spelar match för fullt just nu. Efter matchen åker de vidare till boden, sover där och spelar match klockan 1 imorrn och kommer hem igen med vinst leenden för hoppningsvis:D önskar att man kunde följt med men vad ska man göra när man är sjuk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0