How happiness can be everything

snart så har man klickat hem en beställning på 1050kr från Nelly! Skor, klänning, smycken.. vad mer kan man behöva när man har en begränsad summa att handla för ;) fixat några grejor till halloween oxå. Har bytt tbx till de jag skulle ha först. Blev för jobbigt med rosa (a) men nu ska jag skriva klart min samhälls och sedan dra och kolla på sista träningen innan matchen mot Boden på söndag, klockan 15.00 på Gamliahallen!! Be there! det kommer påminnelse imorrn och på lördag oxå. Kanske en på söndag morgon innan jag kör in till stan.
.
+ en halloween grej som jag inte ska avslöja än;) kanske när jag får beställningen. Men jag kommer ha min 2 saker utöver hemligheten på min då iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0