Jag tror du söker efter mer än du ser

Internet har varit nere hos pappa i helgen så jag har bara några saker att säga om helgen!
1. Galet rolig halloween!! om man bort ser från att killarna gjorde en sådan lite grej så jävla stor som vi tjejer var tvungna att lösa.
2. Har en glasbit i foten som inte vill komma ut:(
3. Förlust 15-40 mot Lillpite (hemma match) Förnedring är ordet!
4. Min olycka fortsatte på kvällsmässan då jag lyckades sjunga fel och lite sånt där smått pinsamma grejer...
Nu ska jag se lite serier och sedan sova. Imorrn blire.. jadu, ingen aning men på tisdag är det frisören som gäller för mig iaf!!!! toppa bort det nötta håret och sätta in massa mörka slingor så man får en härligare vinterfärg, men inte för mörk så det blir jobbigt att bleka till sommaren igen:) PUSS!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0