Let's start from the begining

Köpte det sista jag behövde inför halloween ikv!! Tyvärr hittar jag inte kablen till kameran så bilder på allt kommer ut imorrn, säger bara fjädrar, tiara, vitt och frost!! ;) kan inte vara så svårt att gissa åt vilket håll min outfit drar åt...
.
Linny var nyss hit och lånade klänningen jag hade på skolavslutningen + ett flätat läderband och kör på lite hippie style tror jag:) och eftersom jag inte har något mer plugg i veckan så ska jag faktiskt ta och njuta av min failade kladdkaka + film och en tidig kväll! galet skönt!


Kommentarer
Nathalie

Just nu pågår en fototävling i min blogg där du har chans att vinna en valfri ir-kontroll! In och tävla med din bästa höstbild vettja! :) Kram på dig! ♥

2011-10-26 @ 23:03:21
URL: http://nathalieelina.devote.se
Malin/Yummies

Maskerad fester är så himla kul! :-) Vore roligt att se hur du såg ut, men mitt minne är inte riktigt som det ska.. Du får gärna lämna en liten kommentar när du lägger upp bilderna om du har lust? :-) Have fun!

2011-10-27 @ 20:21:38
URL: http://yummies.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0