You think you it all, but you don't know a thing

Fotade igår på min och pappas tur i Överboda/Dalsjö, bilder kommer senare ikv när jag har bättre internet för nu tar det evigheter att få in en bild(a)
.
Kvällen spenderades med Linny:) en lång promenad, träffade Emil och återupplevde minnen genom att se på High School Musical!! hahah, jag vet! illa! men vi hade kul iaf, Linny somnade 10 typ och började snarka som fan;) hah, i början var det gulligt men efter 2 timmar blev det jävligt irriterande:/ somnade efter 12 nån gång och gick upp halv 8 för att duscha och göra mig klar för att heja på mitt älskade lag som segrade över Kiruna med 32-29. En vinst är ett bra sätt att börja säsongen, hoppas bara resten går åt samma håll. En jättebra första halvlek medans andra inte gick lika bra.. Grym målstatistik på Pernilla och försvarsstatistik på Hanna Öst! :) Borta match mot Piteå nästa helg!! hoppas på seger då oxå va?;)
.
Nu ska jag packa och dra mig mot civilisationen till mamma:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0