Don't say no to what's given to you

Kommit hem från lite olika ställen nu. Började kvällen på kyrkan där man bjöds på kladdkaka och äppelpaj:) det blev många skratt och lite musik oxå innan man drog sig till Ersboda för att hämta Ullmax-väskan och träffa laget lite snabbt. Sedan var det Willy's som gällde så man får sig nån middag till helgen;) hahah, man vet aldrig med pappa så.
Ska fixa tårtbitarna till Emma och Olivia nu som jag ska lämna imorrn efter att jag slutat. Så det blir en sväng förbi Midgård och Prolympia för några snabba hej och sedan ska jag hem och packa för en helg i Överboda:) ska ta och ta några härliga bilder när jag ändå inte har något att göra när jag är själv till halv 11...


Kommentarer
linny

jag vill också ha tårta.....

2011-09-16 @ 00:12:39
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0