en lyckad träning

Inte så rolig start på träning idag... Overall dressen och matchställen hade kommit. Så jag och Bella fick i uppdrag att hänga upp rätt byxor med rätt tröja och kolla storlekarna. Det gick ganska snabbt och då testar vi våra tröjor och inser att de inte kollar om de är dam eller herr när de gjort trycken... så då var det bara att ta och börja om från början med att kolla allas en gång till. Det blev en sista kontroll innan de feltryckta packades ner igenom och det slutade med att 60% av allt var fel tryckt och måste fixas innan matchen på söndag.. tur att bara 4 matchtröjor var fel och 2 av dem ska inte spela så det funkar ju.
.
Jag kom hem med shorts och lång byxor... matchtröjorna äär inte utdelade än så. aja, det är tryckeriet som får jobba häcken av sig imorrn för att hinna allt! :D Nu säger jag godnatt, för nu ska jag dampa på dator laddaren som typ slutat funka :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0