I'm just like you

Nu har brorsan "bestämt" sig för att köpa nya soffmöbler att ha när han flyttar men eftersom han inte fått nått nyss ställe än så ska mamma ha dem i vardagsrummet tills då. vilket betyder att vi ska hämta dem till veckan och jag ska då få in bäddsoffan hos mig!! :D dock måste jag städa borta allt i mitt rum för att vi måste ju flytta allt och mamma ska ha bordet jag har i mitt rum och jag ska få det lilla från vardagsrummet.. känner att de är mkt städning till veckan. Men det är värt de så:)
Mamma har även suttit och skrivit ner när alla min matcher är för säsongen och fram till jul från och med i veckan har jag 4 helger ledig!!! 2 nu innan allt börjar och sedan en vid höstlovet tror jag och en annan jag inte minns när den va... hahah, älskar livet;) hahah
.
Nu ska jag laga middag och göra mig klar för att dra iväg till Sörfors! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0