I'm sorry for words I never said

Hade totalt glömt bort att mamma fyller år idag!!! kom på det 10 meter innan jag går in genom dörren, när mamma säger hej så börjar jag sjunga och jag har räddat min dag:) även fast hon visste att jag glömt bort den så får jag en bit smörgåstårta som tack;) hahah, så värt det är att glömma bort födelsedagar:p
Ikv blire att ta de lugn vad som än händer och vila upp sig för en kväll och natt i Sörfors imorrn:) det ska tydligen komma hit folk ikv så vi får se vad jag hittar på om man orkar stanna hemma eller dra sig till nån i närheten


Kommentarer
linny

antar att jag är denna någon i närheten hihi

2011-09-09 @ 18:28:37
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0