Låt ödet styra vägen jag ska gå

Dålig uppdatering igår.. förlåt! Men jag var stressad med att hinna allt innan bussen gick och sedan så blev det att laga mat, efter jag käka var jag less så jag såg på lite Entourage och klockan 22.20 så sov jag som en stcok!! galet skönt med en tidig kväll faktiskt.

Körde till farmor och farfar vid 1 och jag och pappa kom nyss tillbaka efter en liten fotografering till Balsjö-boken! :) hoppas några av mina bilder kommer med iaf, skulle va kul ändå. aja, nu ska jag ta över pianot lite och kolla på ett avsnitt av Entourage igen (a) hah, det är en underbar serie som jag starkt rekomenderar!! Puss



Kommentarer
Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra ett länkbyte med mig? :)

Kram! Fin blogg förresten!

2011-09-18 @ 10:16:50
URL: http://lnbrnk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0