Nothing makes me feel like you do

Hemma efter en effektiv kväll!
.
Glömde bort tiden så jag kom lite sent till ledarmötet, men som vanligt tjockade de sig bara men en massa fika så jag hade inte missat något viktigt iaf;) Sedan snackade vi om vad som skulle hända och skrev upp oss på aktiviteter till höst och i år:)
.
Sedan var det att bege sig till Linnea för att låna hennes pianoböcker så man slapp köpa en för musiken;) sedan hem snabb käka och rulla iväg på träningen för att fota och kolla på.. borde kanske stannat hemma och pluggat spanska men jag ska göra det nu och sedan sova så snabbt jag bara kan! Skulle gärna skippa spanska men jag kan tyvärr inte de :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0