To call for hands of above to lean on, wouldn't be good enough for me, no

Så jävla härlig kväll och natt!!! tack så sjukt mkt till alla som var där och gjorde allt så underbart roligt<3
.
Nu på morgonen så hjälpte jag och Lisa till att städa lite så Agnes och Peter inte behövde göra det själva:) sedan tog vi bussen till stan och käkade pizza!!! satan så gott det var alltså! Har aldrig tyckt att de varit så gott förut, till man åt för mycket och började må illa ist. Men nu har jag kommit hem och ska roligt nog ta tag i disken som jag inte hann göra igår innan jag drog ut... kändes inte taggat men det måste göras så. sedan blire att försöka sova lite till. Somnade faktiskt först klockan 6, vaknade 8.17 att det var galet kallt och somnade om till 10.44 då det var för varmt... så man har ju som inte sovit sådär jättebra om man säger så.
sliten tjej... är värd lite ompyssling känner jag (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0