It's wrong of me but I can't stop and I don't know why

Ligger i sängen och halvt andas för jag vill egentligen inte trots att jag måste.. så ont gör de!! så jag försöker sova borta det för då känner jag inte smärtan när jag väl somnar. vill även hosta men då kommer jag nog spy som jag känner just nu, åååh hatar att må såhär!! men när en grund förkylning med halsont inte försvunnit på ett år får man förvänta sig sånt här ibland.. men jag börjar fan bli jävligt less nu! säsongen är ju gång för fullt just nu! ska ju fan till Holmön i helgen som träningsläger + lite teambuilding nu när vi har så många nya;) vi kommer dessutom behöva dela sängar;) men kommer ta med mig en madrass så jag inte smittar sönder min sovkamrat!
.
Men nu ska jag kolla om vi har nån god mat man kan få ta, blev sugen på antingen pizza eller pastasallad... hahah, älskar hur lika de är oxå;) heheh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0