What I wouldn't do for love...

Vet att jag är jättedålig på att uppdatera den sista veckan. Men hur mkt har jag att säga kring mitt liv när jag legat inne i 1,5 vecka och inte gjort ett skit. Har iaf köpt typ till baksidan på garderoben idag, en snabb runda på stan för att hjälpa Linny hitta rätt hårfärg, träffa Bea och nya, söta, lilla 4 veckors gamla Tindra!! <3 så underbart söt! lägger in bild senare på allt. Juste, har även varit på en lång promenad med Linny. Jättetrevlig dag, hunnit med mycket bara för att man varit ledig;) Men imorrn bär det av till skolan igen, gå på en lektion jag inte fattar för att jag varit borta så länge, hålla en gruppredovisning kring 4 olika konflikter i Afrika och ha svenska.. ingen aning om vad vi gör där och sedan blire hem och vila för att fara och hälsa på tjejorna på träningen :) saknat mitt älskade lag<3 Första matchen är på söndag oxå!!! är galet taggad! hoppas tjejerna spelar jättebra så man kan vara riktigt stolt och avis på de på planen bara för att man inte får spela själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0