You can never back down!

Första veckan med inneträningar är nu avklarad! känns galet bra, när man klarat av den första så kommer man klara resten av säsongen. Bara inte ryggen sviker mig igen, känner av den nu men om det blir vet jag fan inte vad jag ska göra. Men det löser vi när tiden kommer:)
.
Nu ska jag ta mig något att äta och sedan hoppa i sängen! Imorrn blire 5,5 timme hål då jag kanske tar svängen förbi IKSU och kanske löper lite på bandet och kanske även hjälpa Jessica göra i ordning för middagen på kvällen. En lunch ska vi väl oxå klämma in innan klockan blir 10 i 3 och det är dags för ensemble i källaren! älskar att det är där nere för då slipper man släpa sig upp till typ 5:an eller nån annan våning med en jävla massa trappor när man har träningsverk i vaderna och troligtvis magen efter kvällens styrkepass :) Puss på er nu för nu ska jag snart kojsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0