You will never lose me, even if you'd want to

Är som sagt hemma idag igen. men jag har hittat mitt "tema" till halloween! vet att de är ett tag kvar men man måste ju börja nån gång. Det blir att leta runt som en galning till de är dags för att hitta de jag behöver för att de ska bli som jag tänkt mig. Har satt mamma på makeup-tjänst iaf, det hade hon fått hur som helst men nu när jag vet vad jag ska va så har hon något att leta fram idéer på!! :D hahah, blev galet taggad. måste hitta mig en godkänd vit korsett, de är allt jag säger för nu läget. Kommer ledtrådar då och då tills de är dags. On the day there will be pictures!! ;) hahah, är alldeles för taggad tror jag (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0