You're the best there is!

Mamma ropade in mig i köket och lät allvarlig. Trodde jag hade gjort något eller så... när jag kommer in visar hon 2 soffor och en fotölj och frågade vad jag tyckte. De var fina och jag undrade självklart vad det va med dem och hon hade då tänkt köpa dem av en kompis till henne som håller på att flytta för 5000:- (7000:- orginal) och då ska jag få bäddsoffan som vi har nu i vardagrummet och göra om lite i mitt rum. d.v.s. flytta sängen och garderoben så att man får som ett avskilt sovrum och ett vardagsrum!! har mätt allt nu och det går in perfekt. Börjar nog flytta allt nästa vecka!! :D:D:D galet taggad man blev! TACK mamma<3 älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0