I'm up all day and I party all night!!

Äntligen hemma efter ett dubbel pass på jobbet. Smått less på att säga Jo, jag ringer från Vitalas just nu... men vad ska man göra då det är det som ger mig lön rent utav. hah, har iaf fått i mig middagen och ska dra mig mot ersboda vid halv 8 för träning. Saknat planan den här veckan då kursen var under träningstiden:( Men nu är jag tillbaka så jag kan spela matchen nästa söndag i Härnösand. Sjukt skönt att vara tillbaka iaf och jobbet är ju inte så dåligt heller utan när man har så sköna arbetskamerater så blir det ju så mycket roligare att jobba också.
En del av mitt underbart glada lag;) hahah, glädjen är ju helt underbar den oxå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0