Ingenting kan mätas med lyckan jag känner just nu

Sitter återigen här och snackar med Malin! hah, är typ helt facinerad trots att jag skaffade de i sommar har jag börjat använda de först nu. Funderar på att börja ta tag i geografin som ska in nästa måndag, det är ju en par sidor som ska skrivas ändå. Ska sitta och analysera Greklands och Litauens befolkningar och dess skillnader och likheter och varför de är som de är + ta ut diagram och tabeller som ska sättas in och fixa en fin framsida och en massa sånt drygt... men vad gör man inte för en bra utbildning så man kan bli naprapat.. eller musiker;) haha, where ever time will take me. Men nu ska jag göra nytta!! BYE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0