Jag blir bara så J*vla sur på allt och alla

hemma med liner för 6 månader, uthämtad recept från apoteket.. typ sådär 1 vecka försent (A) Spelade som sagt in till musikvideonidag och jag skulle då snubbla på en isklump och göra illa knät vilket är passande då jag skaffade mig ett hål på mina jeans för någon vecka sedan. Som toppen på i:et då jag "slängde" mig slog jag i knät på riktigt och såret jag hade kvar gick upp och började blöda som bara den, gick sedan omkring på stan med äckligt blodigt knä... så kul alltså!!
.
Har träning ikv, men idag skippar jag den av olika anledningar. som tur kommer det en morgondag då jag får ta igen och sedan spendera en MASSA tid på IKSU på det:)
.
Juste, min efterlängtade tid med tjejerna och skotern kan möjligtvis bli inställt för att det aldrig kan sluta snöa!! alla jävla leder försvinner och då känns det så värt att fara dit för att bara sitta där och vänta på bättre tider... aja, får hoppas att moder natur lyssnar på mig och att gud hör mina böner om en blå himmel och en stor fin sol de närmaste dagarna(A) skulle inte skada precis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0