This is gotta be the good life!

galet skön kväll igår i Sörfors med en massa underbart folk!!! måste ju lätt göras om igen! Efter några timmars sömn skyndade jag mig hem för att byta om för match och packa väskan för en timmes träning på IKSU innan det var plugg tid med Jessica och nu väntar jag på att klockan ska slå så man kan dra sig mot Nydalahöjd till Terese för att se på Sverige-Makedonien med laget:) Ett trevligt avslut på en trevlig helg helt enkelt.
Jessica har precis lämnat mig nu och ska snart börja dra mig mot berghem och sno skjuts då bussarna går så dåliga tider. Dock inte så kul att vandra med en galet tung väska:( men tur att det inte är så längt iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0