Happy new year!! :D

mitt nagelack höll hela kvällen!! brukar alltid lyckas förstöra det första kvällen..
Aja, igår kväll alltså!! underbart gott nytt år allesammans, hoppas alla hade lika trevligt som jag hade iaf!!! eller gick hem från stan själv men annars så var hela kvällen jättebra:D Men vad ska man göra när man har en mamma som vill ha hem en och man har missat bussen och nära går om 1 timme... Juste, när jag gick hem mötte jag ett gäng killar på 4-5 pers som skrek Sandra Lindberg i nån "melodi" efter mig eller nått sånt och då är frågan hur dom visste vem jag var för jag kände inte igen dom när jag givk förbi dem heller:/
Älska att man ser sur ut men bortsätt från det så är 2 min över tolvslaget just då:)
.
Men för att sammanfatta kvällen:
Började kvällen hon Iza men drog ganska snabbt vidare till Jenny där vi var till 12 slaget då vi var på stan och träffade alla möjliga personer! Riktigt trevlig kväll och avslut på 2011, bara att hoppas att 2012 blir bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0