It's been to long to make it back to were we started

Tidsinställda inlägg är galet bra då man glömmer skriva några (A) Men nu är jag iaf tillbaka till civilisationen! Spenderar veckan i mormor och morfars lägenhet så man slipper vakna vid 8 på morgonen av att de borrar i lägenheten bredvid :D

Nu är våran resa bokad oxå! 18/8 7.30 lämnar vi Sverige, tagga nattbussen till Stockholm på fredag... Men det blir iaf en underbar vecka i Side med ett gäng underbara personer!

Och idag (måndag) är min sista lediga dag innan man jobbar resten av vecka och far med tjejerna till stugan för en avslappnande helg med badtunna och roligheter. Men idag blir det stan med mammsen för att införskaffa mig ett par nya jeans så jag äntligen kan kanske mina galet trasiga svarta jeans :)

Men nu ska jag sova!! good night to you<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0