Skuldfri och träning

Morgonen blev inte riktigt som planerat men det funkar ändå. Har iaf betalat av hela resan!!! nu är det bara bussen dit och tåget hem som ska köpas men det är väl dags för det också snart. Efter betalningen kände jag och Linnéa för lite kaffe så vi satte oss på coffehouse och tog en kopp kaffe och macka :) go' frukost kan jag säga.

Sedan insåg jag att jag hade IKSU kortet hemma så det blev ingen träning där iaf. men har nu städat undan i köket och ska ut och springa lite i den underbara solen. Träning + jobba på brännan samtidigt är ju inte helt fel! sedan ska jag och mamma hämta bilen till stan och packa till helgens äventyr!! En effektiv förmiddag helt klart! hade annars klivit upp först nu så det känns ju bra :D men nu ska jag byta om och bege mig ut på en löprunda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0