That's what you're made for!! love you<3

Är tillbaka efter några timmar med mamma på stan. Fick mig ett par nya jeans!! nu ska jag leka med mina trasiga svarta så vi får väl se vad jag hittar på för nått :) köpte mig en gul klänning på resan på monki + att en söm hade släppt så fick priset sänkt yttligare, vilket betyder att jag kommer dra ut symaskinen hos mormor och morfar så jag kommer nog leka med det hela kvällen.
Men första ska mamma få komma hem och göra nån middag + jag måste städa undan där de ska dra ledningarna så jag ska köra en snabb städning på en timme nu så man far ta tag i det viktiga i livet som klänningen och jeansen ;) heheh
.
Nu har jag nedräkning till Turkiet!!! 46 dagar kvar nu. men ska första tänka på helgens roligheter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0