Have I lost my mind, cuz all I can think of is you and I don't know why..

Har ju varit och sett alla fina balpar gå röda mattan!! tog lite bilder som jag lägger upp när jag har överfört bilderna och sorterat upp dem. Kände dock panik och insperation inför våran bal nästa år. 1. vem fan ska jag gå med? - Det löser sig nog. 2. såg så många fina klänningar och håruppsättningar att jag tror jag har en grund tanke jag ska gå efter så får vi se vart det slutar helt enkelt;)
Saknad Sthlm resa! måste fan tillbaka snart alltså, klarar inte av detta nå längre
.
Men nu ska jag sova för imorrn/idag är det en ny dag och man är ledig eller man ska egentligen vara ledig och inte göra ett skit men jag ska städa, handla skriva uppsatser och lite annat smått för att bli klar med skolan nån gång. Sedan måste man förbereda sig inför minervagalan = sjunga låtarna några gånger och kolla så man verkligen kan texterna utan problem. Som ni ser behöver jag sömnen för att orka med:) ska försöka hitta på nått roligt att göra med håret till galan så det blir extra fint:) men godnatt och vi hörs och ses snart igen.. om jag har tis vill säga mellan allt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0