To much to do in so little time... please kill me NOW!!!

Hoppas solen håller i sig mot kvällen så det blir bra väder för studenternas bal!! funderar på att fara ner och ta lite kort på det fina folket med mina söta vänner men vi får se hur jag gör.
.
Det är iaf mycket som ska göras i veckan!!!!
.
Tisdag
- Skriva en NK uppsats
- Fota balen + annat roligt
- Fara till pappa
Onsdag
- Baka cheesecake
- Skriva historia uppsats nr1
- Göra friskvårds uppgifter som man glömt bort
- Städa
- Börja på Kristendoms uppsatsen
- Hämta Jessica
Torsdag
- Marinera kyckling
- Minervagalan + soundcheck
- Skriva historia uppsats nr2
- Skriva klart Kristendoms uppsatsen
Fredag
- Laga all mat till tjejmiddagen
- Städa uteplatsen
- Fixa mig
- HA EN UNDERBAR KVÄLL!!!
Lördag
- Fara till pappa
- Städa
- Kolla alla uppsatser innan jag skickar in dom
Söndag
- Mamma kommer hem och kommer vara brun och jag kommer inte verka lika brun längre... utan mer åt likblek hållet:( men jag får förhoppningsvis en present barnet som jag är (A)
.
Usch för att skjuta upp saker... nästa år blir det lite skärpning för då är det sista året!!!! studenten är bara 1 år bort nu! börjar redan tagga vafan :)
.
Men först ska jag tagga torsdag och undvika att bli nervös, har gjort det förr så det borde inte vara något problem men det brukar komma när jag minst anar det (A) aja, nu ska jag skriva NKn och sedan andas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0