Two out of three, the next is the last of em all

Då så var minervagalan avslutad!! Om jag får tag på nån video av uppträdanderna så lägger jag upp de.
.
Såhär såg jag iaf ut:
Right before the big opening!! :D
.
Fick veta att det var 50% på hela BikBok!! så jag fick med mig hem lite saker. Blev även ett litet köp på HM. Nu blir det sista plugget och plocka undan lite små saker inför imorrn. Detta fick jag iaf med mig hem!
80:- från HM
Örhängen guld och rosa
50:- från HM
Bas shorts, Svarta
80:- från HM
125:- [249:-] Från BikBok
100:- [199:-]
125:- [249:-] från BikBok
.
Ganska skönt att få lite nya sommar kläder :)
Men nu ska jag försöka göra någon nytta!!! hihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0