Everything seems to be looking up

Avslutade skolveckan med två prov igår från 3 till 5, känns sjukt skönt att ha gjort bort det iaf. Sedan blev det snabb middag och vidare till kyrkan för rep och mys med folket! :D känns trevligt att vara tillbaka där faktiskt, länge sedan sist. Idag är första dagen av lovet!! måste ju älska komp från musiken, att man inte behöver närvara vid svenskan och att man har en snäll estet lärare som lät mig spela hemma ist för på skolan idag vilket gjorde att mitt lov började igår!! Nu ska jag börja packa och göra mig klar att åka till Överboda för helgen. Som vanligt inget internet men vi får se om man far någonstans så man kanske kan skriva ett litet inlägg ändå:)
Solen står högt upp och det är plus grader ute!! våren närmar sig känns det som, får börja ta en tunnare jacka på morgonarna nu framöver.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0