OPERA!!!!

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag skyller på sjukdom och plugg (A) vet att det inte är godkänt men så är läget iaf.
.
Har precis kommit hem från en 3,5 timme fylld med opera!!!!!! trodde inte att det skulle vara så bra som det var. Lär inte bli den sista operan jag går på i mitt liv iaf. En ändrad syn på det hela kan man väl säga:) men har alltid tänkt att opera är massa feta folk som typ skriker, hahha eller nått i den stilen iaf. Efter att ha sett en underbar uppsättning av Carmen på NorrlandsOperan så har jag totalt ändrat åsikt. Det är finare än feta folk som skriker iaf. Att gå på minst EN opera i sitt liv är något jag rekomenderar att man går:)
.
Nu sova och vänta på att en ny dag ska gry och man måste tvinga sig iväg till skolan IGEN!! PussPuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0