I'm sorry for what I didn't do

Vet att jag har varit borta i någon månad nu men är äntligen tillbaka med ny energi och nya äventyr!!
.
Underbara kristihimmelfärds i veckan och det är alltså drygt 1 år sedan jag var i Taizé som avslutning på ledarutildningen och detta innebär ju då att det är 95:ornas tur att fara på en avslutning och i år blir det Stockholm och självklart så hänger jag också med!! Åker nämligen imorrn så det blir en massa bilder och skoj som lär komma upp senare i veckan och början på nästa så håll koll nu framöver. Och säger åter igen förlåt för att jag var borta men nu är jag förhoppningsvis kvar för gott!! :D
Bjuder på dessa som förlåt;)
.
Detta har hänt: (höjdpunkter)
Farfar fyllde 84år om jag minns rätt!!!
27/4 Vattenläcka i källaren hos pappa
3/5 Pappa fyllde 50år
15/5 Farmor fyllde 80 år. alla 7 systrar var samlade och det åts hela dagen och skålades med Champanj :D
Och idag så är det fika med gamla kära klassen från 9an sedan måste jag packa klart för imorrn bitti gäller det 7.50!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0