planering och utgifter

Nu är den nya designen uppe, det är kvar lite småfix men det löser sig inom kort hoppas jag på. Har iaf börjat planera halloween nu, känns som att man är sent ute då det bara är 2 veckor bort. Lutar mest åt gangster eller militär men det är inte säkert än, ska ut och leta allt man behöver till veckan + köpa ett par stövlar!! tror jag har hittat vinnaren men har inte riktigt bestämt mig bara.

När vi ändå är inne på utgifter och saker man ska ha/göra så är önskelistan uppe för i år!
1. iPhone 5
Kommer få av mamma och pappa som tidig födelsedagspresent. bara någon vecka kvar nu tills den är min! :D
 
2. iPhone skal, går ju inte att ha iphone utan skal heller.
 
3. Presentkort som vanligt på typiska ställen som HM, MakeUpStore, Gina Tricot, Rut m.fl. och sånna.
4. Pengar!!! för det behöver man alltid ;)
 
Snart ska man baka bullar med mamma! mys fredag kallas de.
Imorrn är det både U21 och Div 1 match för oss och för konstighetens skull är det i Sävar ist för gamlia som vi brukar men man överlever. Snart är man tillbaka på planen för första gången på länge! :D
Men nu ska jag vandra vidare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0